Poll - Welke thema's zou u graag besproken zien worden in een toekomstig Huis-aan-huis blad?

Beste leden en symphatisanten,

Het Huis-aan-huisblad is een leuke, visueel aantrekkelijke manier om jullie te laten zien waar wij als bestuur mee bezig zijn om van Berlaar en Vlaanderen een veiligere, mooiere, betere en groenere plek te maken voor zijn inwoners.
Zijn er bepaalde onderwerpen waarover jullie meer willen te weten komen? Of lijken enkele 'diepte-interviews' met onze bestuursleden en toekomstige kandidaten een interessante manier om ons beter te leren kennen?

Graag horen we jullie voorstellen en feedback!'
U kan in de voorziene tekstvakken een kort antwoord geven zoals 'ja' of 'neen' of 'ja omdat...' 'neen, omdat...'

Een reeks van diepte interviews met onze bestuursleden over hun waarden & normen, politieke ambities, persoonlijke verwezenlijkingen en toekomstvisie.
Enkele thematische verslagen over de verwezenlijkingen van onze mandatarissen en raadsleden. Enkele voorbeelden: Gesprek met Jan Hendrickx over de nieuwe gemeentelijke basisschool, gesprek met Thomas Wellens over zijn toekomstige visie van een groener Berlaar, gesprek met Nadine Boeckaerts over de verwezenlijkingen van het OCMW de afgelopen bestuursperiode.
Een reeks waarin we terug zullen gaan naar het vroegere Berlaar. Met foto's voor en na, korte getuigenissen van inwoners over onze rijke geschiedenis,...
Heeft u andere ideeën voor bepaalde onderwerpen die wij kunnen aanhalen? Graag horen we jouw feedback! U mag ons contacteren op wellens.thomas@gmail.com (onze webverantwoordelijke).
Via deze lijst kan u gemakkelijk de thema's aanduiden die u graag wil besproken zien in een volgend Huis-aan-huis blad. Heeft u andere voorstellen? U kan altijd een keuze toevoegen aan de poll. Deze mag u altijd in de tekstvakjes hierboven invullen bij de respectievelijke onderwerpen.