Lezing Theo Francken

7 juni 2018 - 20:00

Gelieve in te schrijven via volgende link:

! Opgepast: Uw inschrijving is pas volledig nadat u dit inschrijvingsformulier hebt ingevuld of uzelf hebt ingeschreven via één van onze bestuursleden. 'Aanwezig' op facebook is niet voldoende' !

Theo Francken zal een lezing geven over Veiligheid, Identiteit en Asiel & Migratie in zaal Familia te Berlaar-Heikant.

Theo: Een man met een missie
Op initiatief van Theo is onder meer de wetgeving rond gezinshereniging verstrengd en werd de snel-Belgwet afgeschaft. Zo goed als alle media riepen Theo dan ook uit tot een van de beste parlementsleden van het land. “Neofiet Francken minoriseert de PS” en “een man met een missie”, kopte politiek commentator Walter Pauli in Knack.

Een nieuw overzichtelijk migratiewetboek moet de weg plaveien voor een eerlijke migratie met korte procedures, zonder achterpoortjes en een evenwicht tussen actieve en passieve migratie.

Deel gerust dit evenement. P.S.: Laat ons ervoor zorgen dat we Theo Francken een volle zaal bezorgen! Zo kunnen we onze steun voor zijn beleid laten zien!

Adres:

Aarschotsebaan 105, Berlaar-Heikant